30 marca 2012

Obłędnie czekoladowe babeczki z kremem

Wolicie dawać czy dostawać prezenty? Mnie ogromną radość sprawia robienie prezentów dla innych. Zawsze staram się dokładnie przemyśleć każdy szczegół, w końcu uśmiech na twarzy bliskiej osoby jest bezcenny.
Dziś przepis, który już raz pojawił się na blogu, wzbogacony jednak o pyszny czekoladowy krem na bazie mascarpone. Jest dość sztywny, dzięki czemu świetnie nadaje się do dekoracji babeczek, z pewnością sprawdzi się również w tortach. Koniecznie spróbujcie!

Przepis na czekoladowe muffiny znajdziecie tutaj
Przepis na krem z Ciccolato Gatto
Składniki:
- 250 g mascarpone
- 50 g gorzkiej czekolady, rozpuszczonej
- 50 ml śmietany kremówki
- 2 łyżeczki cukru pudru
- 1/2 łyżeczki kakao (opcjonalnie)

Zmiksować mascarpone ze śmietaną kremówką, cukrem pudrem oraz kakao. Na koniec dodać czekoladę i całość dokładnie wymieszać. Przełożyć do rękawa cukierniczego i wyciskać na upieczone muffiny. Smacznego!

7 komentarzy:

  1. juz od samego patrzenia nabieram na nie ochote ;)
    pozdrawiam!
    Szana
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obłędne z całą pewnością!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie i jedno, i drugie. A najlepsze prezenty sa domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wolę dawać. kiedy dostaję, nawet najmniejszy podarek, czuję się skrępowana, nie wiem, jak się zachować.
    tak, zdecydowanie wolę dawać.

    cudowne babeczki. mają w sobie tyle czekolady! i czekoladowy krem, niczym wisienka na torcie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię dawać komuś coś własnoręcznie upieczonego. Zawsze od razu uśmiechy pojawiają się na twarzach. Marzy mi się taka babeczka z dużą ilością kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak juz mówiłam: najlepsze babeczki ever!
    Czułam się zaszczycona, że specjalnie dla mnie je przygotowałaś!!
    Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędnie czekoladowe babeczki obłędnie również wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...