08 września 2012

The Versatile Blogger Award

Na początku chciałam przeprosić osoby, które mnie nominowały, że tak długo zwlekałam z odpowiedzią na ten tag. Jednocześnie bardzo Wam dziękuję za nominację do The Versatile Blogger Award. Obowiązkiem osoby otagowanej jest przyznać "nagrodę" wybranym 15 blogerom. Z racji mojego małego opóźnienia, większość blogerów, których chciałbym nominować już ten tag zrobiło, dlatego pozwolicie, że pominę tę część i przejdę do 7 faktów o mnie...

1. Moja kulinarna przygoda zaczęła się w wieku 15 lat. Przygotowałam wówczas dla rodziców uroczysty obiad z okazji ich rocznicy ślubu. Zrobiłam pieczonego łososia w sosie z białego wina, ziołowe ziemniaczki oraz tort malakoff.  Dla osoby, która nie była wprawiona w gotowaniu, oznaczało to spędzenie całego dnia w kuchni na przygotowywaniu, a następnie zmywaniu. 
2. Potrafię przez długie godziny myśleć o jedzeniu - nie położę się spać, dopóki nie ustalę, co zjem nazajutrz.
3. Uwielbiam surowe ciasto, zawsze wyjadam "resztki" z miski lub dłubię kruche. Nigdy nie boli mnie potem brzuch.
4. Nigdy, przenigdy nie tknę ślimaków. Owoce morza również nie wyglądają dla mnie zachęcająco.
5. Czasami w trakcie gotowania mówię sama do siebie. Śmiesznie to wygląda, szczególnie gdy ktoś niespodziewanie wejdzie do kuchni. 
6. Kuchnia to dla mnie serce domu i jednocześnie ulubione pomieszczenie. 
7. Uwielbiam książki kulinarne. Mogę je przeglądać godzinami. Moja kolekcja jest niewielka, lecz ciągle ją powiększam o nowe pozycje. Chciałabym mieć wszystkie książki Nigelli. 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...