03 sierpnia 2012

Kurki w sosie śmietanowo-koperkowym

Uwielbiam zbierać grzyby. Zawsze chętnie brałam udział w grzybobraniach. Paradoksalnie, za samymi grzybami nie przepadam. Wyjątek stanowią kurki, w których rozsmakowałam się rok temu i od tamtego czasu z utęsknieniem czekam, aż się pojawią. W ich przypadku nie eksperymentuję, zawsze stawiam na sprawdzony, a do tego bardzo szybki przepis. Kremowy sos z koperkiem idealnie współgra z kurkami. Możecie podać je z makaronem lub kaszą. Jeśli szukacie prostego sposobu na szybki obiad z wykorzystaniem kurek lub dopiero "oswajacie" te grzyby, ten przepis jest dla Was. 


Składniki:
- 1 cebula, pokrojona w piórka
- ok. 400-500 g kurek, oczyszczonych, większe pokrojone
- 150 ml śmietany kremówki
- mały pęczek koperku, pokrojony
- sól i pieprz


Kurki obgotować przez 3-5 minut. Cebulę przesmażyć na patelni, dodać kurki oraz śmietanę. Gotować na małym ogniu przez 5 minut, aż sos nieco zgęstnieje. Doprawić do smaku solą i pieprzem. Pod koniec dodać koperek i całość wymieszać. Smacznego!


4 komentarze:

  1. kurki.. zdecydowanie smak lata

    OdpowiedzUsuń
  2. kurki, śmietanka i koperek:) mniammmmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nie miałam okazji spróbować tych grzybków. : <

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrawa wygląda rewelacyjnie!!!

    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...