09 sierpnia 2012

Owsianka cynamonowa z owocami

Za każdym razem, gdy przeglądam "blogi śniadaniowe" nie mogę się nadziwić, że owsianka ma tyle różnorodnych twarzy. Można do niej dodać absolutnie wszystko - bakalie, owoce, warzywa, spotkałam się nawet z wytrawnymi dodatkami. Dziś przedstawiam Wam mój wariant owsianki. Zamiast tradycyjnych płatków owsianych dałam orkiszowe, ale możecie spokojnie je zastąpić Waszymi ulubionymi. Przy okazji przypominam również przepis na bardzo dobrą i nietypową owsiankę z patelni, którą zajadałam się w ubiegłe wakacje. 

Składniki:
- 3 łyżki płatków orkiszowych
- 125 ml mleka
- 1 banan, pokrojony na plasterki
- 1 łyżeczka brązowego cukru
- 1/4 łyżeczki cynamonu
- garść borówek
- garść migdałów w płatkach

W garnuszku mieszamy płatki z cukrem, cynamonem, mlekiem i połową banana. Doprowadzamy do wrzenia, a następnie gotujemy ok. 2-3 minut na małym ogniu cały czas mieszając. Przekładamy do miseczki, dodajemy drugą połowę banana, borówki oraz posypujemy migdałami. Smacznego!

4 komentarze:

  1. dawno owsianki nie jadłam, taka jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie owsianki, są dni, czasami tygodnie kiedy na śniadanko serwuję sobie tylko ten specjał. Pycha:) Twoja wygląda apetycznie i z pewnością też tak smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam owsiankę ze świeżymi malinami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...